Bron.: HookUpBaits

Dat 2018 een veelbewogen jaar is mag een feit zijn, Wij zijn dit jaar een aardig stuk gegroeid zowel in het assortiment als in onze klantenkring. Ook zijn wij in 2018 uitgeweken naar België waar wij momenteel een fieldtester team hebben mogen opzetten, ons totale team in
Nederland en België bedraagt nu 11 fieldtesters die zich als team voor ons in willen zetten.
In 2019 zullen wij dan ook gaan trachten om ons bereik in België dus danig te gaan vergroten.

Wij hebben als team een mooi jaar mogen beleven waarin wij veel van elkaar hebben mogen leren en veel vreugde
hebben mogen meemaken, al was dit niet altijd even makkelijk.
Ook hebben wij in 2018 onze eerste open karper koppel wedstrijd mogen verwezenlijken waar al onze team leden aanwezig waren.

Via deze weg willen wij dan ook al onze fieldtester bedanken voor dit wel bewogen jaar, en dat wij gezamelijk in 2019
dan ook weer voor elkaar kunnen klaar staan.
Zoals onze slogan zegt "WeLoveCarpFishing" zijn wij met ze allen een team die een
gedeelde passie voor de karpervisserij hebben.

Bron.: Raymond Lenting - Team Nederland.

2018 geslaagd of toch niet?

Waar 2017 een drama was, begon 2018 goed met al snel een drietal mooie vissen.
Vissen in de winter heeft niet mijn voorkeur maar soms weet je een stek waar je toch
makkelijk een visje kan prikken en dus heerlijk een bonus visje kan krijgen.
Het gevoel was dus goed, helaas werd het weer een moeizaam jaar. Vele sessies veelal vrij kort zoals
ik vaak doe leverde niets op, geen beweging geen aanbeten en geen vis. Meerdere malen gefrustreerd naar huis weer een avond of nacht zonder vis! Nadat ik fieldtester werd bij HUB al snel een mooie schub van 11 kg op de Scopex Liver
wat voor mij een must have werd bij elke sessie. Toch liep het nog steeds niet, de druk op het werk de hitte alles werkte niet echt mee!  De vis op je stek hebben, eindelijk een run krijgen en dan verspelen, De hele nacht weer lekker geslapen.
De blank in Frankrijk met een lang weekend was de kroon op het niet vangen van vis. Na de zomer een paar betere vissen gevangen en kwam het gevoel terug en de twijfel verdween. Langzaam begon het weer wat te lopen met 2 bijzondere momenten die eigenlijk het jaar goed maakte, het vangen van een target, een avond waar je eigenlijk niet wilde gaan maar toch maar ging, eigenlijk geen zin had maar toch maar even snel gaat en dan loopt hij af snoeihard en bere sterk.
Op de foto in de schemer pas zien dat het je target is waar je al jaren elke sessies hoopt hem te vangen.
De foto makers konden lachen omdat ze een klein kind zo blij zagen genietend van dat moment. Aansluitend nog een aantal mooie schubs vangen en een spiegel van 29 pond op een onbekend water wat het jaar goed maakt.
Zeker weet ik dat de Scopex Liver van HookUpbaits hier een rol in heeft gespeeld.

Blij met de target vis en zin in het nieuwe vis jaar 2019

Bron.: Bram Keyaert - Team België

Bedankt 2018!

Het jaar begon met vele koude nachten en weinig vis , terug in contact gekomen met een oude visvriend (Erik) en sindsdien altijd samen gaan vissen , en veel nieuwe mensen leren kennen. Sindsdien hebben Erik en ik mooie momenten beleefd en veel vis gevangen.

De vistrip die gepland was naar Frankrijk viel wat tegen , exact 0 vissen gevangen. In september kreeg ik goed nieuws en ben ik beginnen te vissen als fieldtester bij HookUpBaits, en sindsdien veel mooie vis gevangen en nauwelijks geblankt.

De 20kg+ vis bleef uit dit jaar maar als ik met het aas van HookUpBaits blijf vissen ben ik er zeker van
dat deze in 2019 de binnenzijde van mijn net gaat zien!!

Bedankt aan iedereen die ik heb ontmoet en beter heb leren kennen , en bedankt HUB om mij de kans te geven om met dit aas te vissen!

Bron.: Bert Dekker - Team Nederland.

Start 2018

1e Visdag in 2018 begon koud, ijskoud en ook nog met een blank (denk de meeste wel), maar zodra het water warmer werd kwamen de vangsten vanzelf weer als gewend in de vorige jaren.Veel door eigen creaties van het aanbieden van het aas. Rond Mei overgestapt naar HookUpBaits waar ik me super thuis voel omdat de testvissers er ook inbreng hebben bij het ontwikkelen van het aas, en dan zorgvuldig getest wordt en waar een verbetering moest plaatsvinden dat dan ook gebeurd. Ik heb in mijn hele karper carrière nog geen merkbol gekocht, en ze steeds zelf gemaakt met supervangsten, en gebruik mijn ervaringen dan ook bij HookUpBaits om goed vangende boilies te fabriceren met het hele team. Ik ben helaas de laatste 3-4 maanden van dit jaar nog maar 2 keer kunnen gaan vissen i.v.m ziekte en toch nog over over de 200 karpers weten te vangen... Hoezo slecht aas. 2019 Zal voor ons team een nog beter jaar gaan worden.

Bron.: Nick Slaats - Team Nederland

Het jaar voor mij in 2018 is net als 2017 een moeilijk jaar geweest als allrounder en karpervisser in het breedste zin van het woord (penvissen,feedervissen,statisch vissen, snoekvissen) , ik heb zeker mijn vissen wel gevangen maar in mijn ogen niet wat ik hoopte te vangen, dit jaar ben ik fieldtester geworden bij HookUpBaits waar ik het geweldig naar mijn zin heb, de collega’s de eigenaren de producten nergens een slecht woord over te spreken. Alle karper die ik dit jaar gevangen heb zijn op de bollen van HookUpBaits geweest maar dit kan ook niet anders met deze sterk geurende en kleurende ronde versnaperingen. In April in Frankrijk een sessie gedraaid en meteen een geweldig mooie spiegel van 40 pond weten te vangen, dit was een mooi begin voor een topjaar! (dacht ik).

In Nederland ging het niet zonder slag of stoot en moest ik echt vechten om mijn visjes te vangen, veel geblankt maar ook heel erg veel bijgeleerd op statisch gebied waar ik nu 2,5 jaar echt gericht mee bezig ben. Waar blanken wel niet goed voor kan zijn, want juist dan ga je kijken hoe het anders kan, ga je verfijnen en experimenteren en ga je vragen aan je collega’s van HookUpBaits die stuk voor stuk op statisch karpervissen meer ervaren zijn dan ik. (Bedankt hiervoor!!)

Vaak pak ik de nachtsessies met Daniel Bruil en dus ook beide een jaar gehad wat beter had moeten zijn, de laatste sessie in oktober hebben wij heerlijk afgesloten met 3 geweldig mooie karpers in een nacht hier gaan wij natuurlijk op verder borduren in 2019, verder ben ik ook veelal bezig achter de schermen voor HookUpBaits met de camera zoals de intro’s die ik dit jaar gemaakt heb en verschillende foto,s van de producten je ziet me niet altijd op de voorgrond maar op de achtergrond ben ik druk met het editen van de gemaakt video’s.

Ik hoop dat wij samen in 2019 een geweldig mooi jaar gaan krijgen als team!!
En persoonlijk? Persoonlijk hoop ik toch stiekem dat ik nu is een topjaar ga hebben met een heel aantal geweldige vissen.

We Love Carpfishing

Bron.: Roland Creusen - Team Nederland

2018 Toch een geslaagd jaar!

September 2017 voor het eerst geproefd met openbaar water vissen en meteen de eerste karper
gevangen was gelijk verkocht. Dit was de streep om in 2018 gericht op openbaar water te gaan vissen en daarbij de lokale putten achter me te laten met spijt en zonder spijt. 2018 Begon vroeg de eerste week van februari de
eerste sessie gedaan "bbbrrrr" wat was het koud. Doorgaans het gehele jaar de stek aangehouden om het weekend
een sessie gevist en veel geblankt dat hoort erbij op openbaar water!

In september hadden we een vis vakantie in Frankrijk. Voor deze vis vakantie hadden we boilies besteld bij HookUpBaits.
Ook dit weekend had ik een brasem gevangen maar mijn vismaat ving een meerval op de boilie. We konden met volle moed naar Frankrijk, daar hebben we wel een visje weten te vangen ondanks de moeilijkheids graad van het water.
Terug gekomen van Frankrijk hier op het kanaal weer een sessie gemaakt het was de eerste nacht meteen raak met een leuke koi karper, het was een moeilijk jaar maar een leuk en leerzaam jaar!

Sinds de terug komst uit Frankrijk ben ik ook aangesloten bij HookUpBaits als fieldtester.
Het is een leuk en gezellig team! Iedereen helpt elkaar van fieldtester tot de eigenaren.
Sta met volle moed te wachten op de eerste sessie van 2019!
En hoop nog vele leuke jaren te krijgen als fieldtester bij HookUpBaits!

Bron.: Erik Weagneer - Team België

Oei oei moeilijke start gehad in 2018.

Na 1 jaar 2017 maar 1 keer gevist te hebben was 2018 men doen om me weer tegen het karper vissen te leggen !! Maar voor al men materiaal uit de kelder was zag ik een vis voorbij komen op facebook bij een oude visvriend Bram, dus nam ik maar even contact op met hem . En hup we waren samen vissen maar het was een koude en moeilijke start zoals bij velen onder ons maar het bloed stroomt waar het niet gaan kan en we zette door .

2018 is een heel leerrijk jaar geweest veel geblankt maar ook veel geprikt en dat leverde aardig wat vis op de mat !!!
Eind dit jaar kwam ik samen met Bram in contract met HookUpBaits en al snel was duidelijk dat dit iets voor ons was en werden samen fieldtesters bij HUB !!!

2019 gaat een prachtig visjaar worden samen met HUB aan onze zijde !!!!!